Działanie
Maksymalizujemy efektywność dzięki metodzie 4p.
Proces tworzenia zawiera 4 etapy: poznanie, prezentacja, przebieg i powstanie. Na każdym pozostajemy w kontakcie z Klientem. Wspieramy i monitorujemy gotowe projekty. Stawiamy na skuteczność.
Etapy realizacji projektu
01. | poznanie potrzeb |
W pierwszej kolejności analizujemy Państwa potrzeby i oczekiwania. Prosimy o przesłanie do nas maila z wypełnionym formularzem – „Brief”. |
|
02. | prezentacja oferty |
W drugiej kolejności prezentujemy Państwu nasze pomysły i koncepcje. Na podstawie informacji z Etapu I przygotujemy strategię działania. Nasza wizja uwzględni Państwa indywidualne potrzeby. Dodatkowo przedstawimy harmonogram prac oraz wycenę. |
|
03. | przebieg prac |
Następnie kompleksowo realizujemy projekt. Na tym etapie wykonujemy wszystkie prace związane z kreacją artystyczną, edycją tekstów, programowaniem i in. W zależności od charakteru zlecenia korzystamy z wiedzy specjalistów z zakresu: PR, marketingu, psychologii, komunikacji społecznej, językoznawców, grafiki, fotografi i programowania. |
|
04. | powstanie projektu |
Finalnie oddajemy gotowy produkt spełniający wszystkie Państwa wymogi. Nasze działania nie ograniczają się do przekazania skończonej realizacji, ale mogą także obejmować: opiekę nad serwisem www, wykonanie dodatkowych prac graficznych na użytek bieżący czy realizację nowych zleceń w ramach danej marki. |